25 decembrie 2010

Sarbatori fericite!

           Ca in fiecare an, magia sarbatorilor de iarna ne cuprinde si ne apropie. Toata lumea iubeste pe toata lumea, toti isi doresc binele si tot ce e mai bun, manati de atmosfera calda a sarbatorilor de iarna. Mirosul de brad si nea, bucuria cadourilor si a colindelor ne transforma in oamenii ce ar trebui sa fim tot anul : optimisti, increzatori, plini de speranta si buni. Dar, oare de ce trebuie sa asteptam un an pentru a ne manifesta sentimentele fata de ceilalti? Mesaje pline de substrat si urari trezesc in noi bucurie in fiecare an. Sa fie oare sentiment adevarat sau doar obligatia fata de cei cunoscuti? Orice ar fi, un lucru este cert: ne place si ne bucuram de fiecare gand primit, indiferent daca e din complezenta sau nu :).
          Intreaga luna decembrie are, de fapt, ceva special...marcheaza un nou sfarsit de an, timpul bilantului si al promisiunilor ca la anu` vom realiza tot ceea ce nu am reusit anul precedent etc. Lucruri marunte pentru unii, fapte marete si convingeri reale pentru altii. Fiecare simte sarbatorile intr-un mod aparte :).
Pentru mine, acesta este primul Craciun fara mami acasa...primul in care suntem atat de "dezorganizati"...totusi, este primul Craciun in care sunt mandra de realizarile culinare:)))), primul Craciun in care m-am bucurat ca niciodata cand am vazut un cadou sub bradut :D.
         Craciunul - o sarbatoare speciala care imi aminteste ca mi-e dor de cei care nu sunt acum acasa si de faptul ca imi iubesc familia si prietenii ce-mi vor fi mereu aproape, indiferent de situatie!!!!
De aceea, primiti cele mai sincere urari de bine, belsug si impliniri! Take care you all ! :* >:d< :*
http://www.youtube.com/watch?v=EYchKzKVpcM

                                   CRACIUN FERICIT!!!
         

3 comentarii: