4 ianuarie 2012

Revedere

Se pare ca e vremea revenirilor...dupa muzica, revin si aici, la gandurile si opiniile exprimate prin cuvinte. Vreau ca 2012 sa fie un an plin, din toate punctele si stiu ca numai prin ambitie, perseverenta si dorinta, pot! De aceea,  sfarsitul lunii sper sa-mi rezerve concretizarea primului proiect major pe 2012 ...dar, toate la timpul lor;)
Pana atunci, imi voi dedica serios timpul opiniilor ce tin de societatea civila aici, subiectele "sensibile, personale si preferate" avand locul lor, special dedicat...dar deja mi se pare ca incep sa dezvalui cate ceva si nu e tocmai ceea ce-mi dorec!
    Dragilor, va doresc un 2012 extraordinar, plin de dostractie si impliniri, la fnele caruia sa fim cu totii multumiti! "Cheers"  si bine v-am regasit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu